HEAD OF DIGITAL
Miejsce pracy: Kraków

Poszukujemy osoby na stanowisko Head of Digital do Agencji Reklamowej Opus B. Wymagamy doświadczenia w zarządzaniu zespołem, oczekujemy wizji rozwoju oraz pasji zawodowej.

A konkretnie?

ZARZĄDZANIE DZIAŁEM DIGITAL:

  • Skuteczne zarządzanie procesami wewnętrznymi poprzez wykorzystanie kompetencji project managerów, strategów, kreacji, programistów, specjalistów od social mediów oraz web designerów
  • Bieżąca weryfikacja efektów pracy zespołu w oparciu o pozycjonowanie agencji oraz jakość i efektywność dostarczanych rozwiązań
  • Rozwijanie zespołu w porozumieniu z innymi managerami agencji, poprzez wyznaczanie standardów oraz celów dla całego działu
  • Rozwijanie kompetencji poszczególnych członków zespołu w zakresie ich specjalizacji poprzez dostarczanie im inspiracji, narzędzi oraz feedbacku odnośnie ich pracy
  • Dostarczanie wizji rozwoju działu oraz agencji a następnie wdrażanie tej wizji we współpracy z innymi managerami agencji

STRATEGIA:

  • Opracowywanie skutecznych strategii działań digitalowych oraz dbałość o jakość rekomendacji strategicznych opracowanych przez innych członków zespołu
  • Dostarczanie strategii działań digitalowych we współpracy z Dyrektorem Strategicznym agencji w przypadku projektów 360
  • Dostarczanie Klientom ekspertyzy digitalowej oraz rekomendacji strategicznych umożliwiających im rozwiązanie problemów na styku potrzeb businessu oraz użytkowników (B2H)
  • Bycie zawsze na bieżąco z trendami technologicznymi i kulturowymi tak, aby inspirować i być inicjatorem innowacyjnych rozwiązań

UX:

  • Znajomość standardów projektowania doświadczeń użytkowników w świecie digital (dot. UX i UI)
  • Umiejętność tworzenia makiet funkcjonalnych proponowanych rozwiązań tak, aby wesprzeć proces współpracy z klientem oraz sam proces projektowania przez web designerów (min. UXPin)
  • Stanie na straży UX na każdym poziomie pracy zespołu – od person po powdrożeniowe testy użyteczności

Dodatkowe wymagania:
Język angielski na poziomie zaawansowanym

Dodatkowe atuty:
Znajomość metod pracy Agile’owych oraz Design Thinking w praktyce Prowadzenie szkoleń oraz warsztatów dla zespołu i/lub klientów

Co dajemy w zamian:

  • Zespół specjalistów o bardzo wysokich kompetencjach
  • Praca przy bardzo zróżnicowanych projektach: od mobile, social media, aktywacje konsumenckie, content marketing, performance, B2B, employer branding i wiele innych
  • Dobre wynagrodzenie
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Samochód służbowy
  • Business English
  • Możliwość uczestniczenia w szkoleniach i konferencjach branżowych

zgłoś swoją kandydaturę i wyślij CV na adres Dyrektor Zarządzającej: joanna.kozlowska@opusb.pl z dopiskiem „Head of digital”

Do aplikacji proszę dołączyć klauzlę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).